heyy guys ..thank you for viewing my official page okay .. do follow do talk to my shout box ..tehee ~ im simple girl only .. ''LOVE RED LOVE ME ! LOVE BEAR LOVE ME ! LOVE CAT ALSO LOVE ME .. ~~ .. '' im so crazy of them ..thats all .. ~do not forget to follow me~thank you dear friends .. TiNgGtOnK !

Sunday, 31 July 2011

sebelum kedatangan RAMADHAN AL-MUBARAK :)

ASSALAMUALAIKUM..
heyy2 ..td aku baru saja post pasal xdak pic :)
skg pic dah ada ..hee
tp dgn fmili saja ..dgn mmbe xde lagi huhuu ~
oke cmnih ceritanyaa , hari jumaat haritu aku dan fmili pergi baling,kolan air panas :)
dulu aku pernah p dah , tapi balik2 tu aku demam .so agak takot nak p huhu tapi ALHAMDULILLAH ..
hee ~ memang best lahh .. mlm tu aku tusyen ..sedih laa ingat x boleh nak p tsyen dah ..
tgk2 mak aku cakap p lepas aku balek tsyen ..ALHAMDULILLAH ..hee
legaa rasanya sebab minggu lepas aku dah x p tsyen tu hee
kami gerak g sana lpas aku tsyen jam 10.30 cmtu lah ..
kami p scara convoi *betoi xtw eja HAHA ..
convoi dgn pak n mak sdara aku ^_^
so ramai lahh n meriahh :)
sampai di sana jamm ermmm ekceli aku lupa lahh hee
nak dekat pkul 12 jugak lahh hee ~ .. so sampai2 tu ayah aku booking bilik ^___^
lpas tu kami mengisi perut kami yg sedang berdangdut remix ..
lepas kami makan tu lahh kami terjum kolam ayaq panaih (kolam air panas) *maaf saya suka loghat kedah :)
masok2 makkk aiiiiiiiiiii gila ramai weii ! full kolam nuhh mcm anak ikan pulok ak tgk haha
stg aku p kolam sekali aku jadi anak ikan  =.='
biaq lahh anak ikan pon anak ikan lah haha ..
so aku n fmly pon cari lahh part yg sesuai untuk unwind :)
ekceli aku pergi nih dapat hilang sikit tekanan yg ada dlm pala otak aku nih ..huhuu
kami duduk situ x sedar ..selesa jaa ..aku hanya rendam kaki aku dalam air panas tu ja ..huhu
yg tu ja aku mampu .hee panas wei ! tp cousin2 aku terjun ..mandi mcm tu air salji pulak ..aiyaa ..
aku pon lama kelamaan memberanikan diri pergi ke tengah kolam ..
huh ! semput jugak lahh haha .tp yeayy ! aku berjaya sampai ..
aku rendam diri aku sampai pinggang ja ..haha ..
memang best lahh .. memang laa ramai kan tapi kami p mcm kami jaa da kt situ time tu .haha
(^_______^) ..

aku sedang memerhati gerak geri air ahaha :p

cousin aku  =.='' haha

with my sistaa ! .. ramai cakap aku kakak dia adek ..   -.-'heyy dia lahh kakak aku adek :p sebab dia kedeng mcm kucing aku LILO haha

okee .. hee tu lahh diaa saat2 kami bersama ..toink toink ,,
mlm tu jugak kami balek sebab besok tu kak aku yg sulung kena kerja ..huhu
sobb sobb :)
kmi balek dlam pkul 3.30 pagi kot .. sampai rumah nak dekat pkul 5 pagi jugak lahh
huuu ~ (^______^)
penat memang penat tp BEST ! :D
oke itu jea ..
see you in part 2 oke :D
daa ~




No comments:

Post a Comment