heyy guys ..thank you for viewing my official page okay .. do follow do talk to my shout box ..tehee ~ im simple girl only .. ''LOVE RED LOVE ME ! LOVE BEAR LOVE ME ! LOVE CAT ALSO LOVE ME .. ~~ .. '' im so crazy of them ..thats all .. ~do not forget to follow me~thank you dear friends .. TiNgGtOnK !

Thursday, 28 July 2011

..suka duka bersama slamanya .. ^__^

ASSALAMUALAIKUM ..
heyy :) .. rini mood aku baek sekali :)
then ada masa nakk cite pasal diowang nih ..
siapa diowang ???
nakk taw dak dak dak 
haha
*saya suka loghat kedah ..
harap maklum :)
nih yang aku maksudkan ialah teman teman saya yang sntiasa ada smasa duka atau suka :D
depa nih ialahh cik lalla a.k.a nadiah , mon a.k.a syifa farhana , alai a.k.a alina 
(^__^)
hgpa memang terbaek laa wei )
thengs au jadi kawan2 aku yg sntiasa faham dgn aku :D
paling2 slalu bersama ..
cik lalla lahh :)
hee thengs dear :)
depa nih x pernah tggai aku pon ..time ada prob depa nih laa yg bg nasihat dan sbgainya 
(^__^)
bertuah aku dpat kwan cm hgpa 
hope friends foreva n eva yeah yeah yeah :)
love you (n__n)
iskk iskk terharu lakk ..huhu

nihh time gila gila bersama LING LING saya haha .. ilysm :)

time nih gila gila bersama mon mon saya :) .. ilysm ^_^

nihh bersama radio saya :D  ..ilysm :)
yess itu lahh kami .. hee
*weii pic kita kt taman peremba aku cari x jmpa huhuu ..
law x nak upload yg tue ..huhukk sedeyy :'( sobb sobb :-(
terengggg sudahh update ..heee
so bila dah dapat kawan tue hargailahh die oke ..
kalau dy x elok tue nasihat n tegur laa ..
hati bole berubah kan just take time jea .. oke ?
kami smua SPM taun nih ..
hope berjaya melepasinya dgn kptsan yang cmerlang..
ameen ~ :)
'seorang musuh terlalu banyak untuk kita , beribu rakan sikit buat kita '
no money no cry , no friend i cry <3
kawan biar berbillion million :)
so kawan lahh dgn smua org oke ..
(^_____^)
tinggtonk ! 



No comments:

Post a Comment