heyy guys ..thank you for viewing my official page okay .. do follow do talk to my shout box ..tehee ~ im simple girl only .. ''LOVE RED LOVE ME ! LOVE BEAR LOVE ME ! LOVE CAT ALSO LOVE ME .. ~~ .. '' im so crazy of them ..thats all .. ~do not forget to follow me~thank you dear friends .. TiNgGtOnK !

Thursday, 25 August 2011

2 INSAN 1 JIWA

ASSALAMUALAIKUM ..
heyy2jumpa lagi :) .. now tgk entry aku kan ..hee ~ apa yg 2 insan 1 jiwa nih erk?? wowowoo ~ sabar2 .. nak cite lahh nih ..

suatu ketika dahulu , kami ditempatkan di sebuah sekolah di yan . kami tak rapat sangat dulu .tp bole lah kalau nak cerita something and gelak gelak skali ..kami satu perangai jugak .and ..persahabatan kami mula erat apabila kedua dua kami pindah ke satu sekolah yang sama selepas peperiksaan PMR 2009 .. kami berpindah ke sekolah di Alor Star .kami ni budak kedah .
aku tak tahu pula dia pon berpindah ke sekolah sama dengan aku , bila aku tau tu .. memang best giler lahh ..
aku dan dia pon kawan lahh .. lama lama kami terRAPAT plak ..tapi tak apa .. aku suka sangat ..sebab dia seorang yang ambil berat dan sentiasa ada disaat aku memerlukan dia ..aku nak ucap berjuta juta terima kasih sangat dekat dia .. aku dan dia sentiasa kongsi masalah yang ada , tak pernah simpan pun .aku dan dia menasihati antara satu sama lain .. dan kami ingin berubah secara perlahan lahan ke arah yang lebih baik.banyak sangat kengan antara aku dan dia , tak terkira .tapi kenangan yang baru saja berlaku dan tak pernah aku lupa .. apabila dia senyap senyap menulis kad dan print gambar kami bersama .kad yang ditulis begitu bermakna buat aku dan insyaALLAH aku akan simpan semua kenangan antara aku dan dia selagi mana hidung aku masih bernyawa.aku terkejut apabila kami on the way pulang , dia menyuruh aku perhatikan barang barang di dalam beg aku tetapi aku hanya tersenyum dan dalam fikiran aku dia hanya ingin bermain main saja ..sebelom dia melangkah keluar dari kereta aku , dia berkata ' ada something dalam beg hang ,cari sampai jumpa tao tao ' aku pun hairan .setelah dia melangkah keluar dari kereta aku , aku cepat cepat membuka beg dan tercari cari barang yang misteri itu . lantas , aku terjumpa satu sampul surat berwarna PINK dan di dalam itu terdapat kad yang berwarna pink jugak bercarton cartoon teddy bear .sesungguhnya dia tak pernah leka dengan barang kesukaan aku iaitu bear :) ..aku buka kad itu dengan senyuman.isi di dalam kad itu biarlah kami berdua saja yang tahu ..aku mengUPDATE belog kali nih khas ditujukan buat dirinya .orang yang aku maksudkan dalam entrt ini ialah NUR NADIAH BINTI BAKARUDIN aka CIK LALLA .yaa dialah orang itu ..aku harap dia tahu setiap nasihat dan teguran aku kepadanya ialah tandanya betapa aku sayang akan dirinya .walaupon aku tak sempurna tetapi aku tidak mahu apa apa yang buruk berlaku kepadanya .aku sentiasa risau akan dirinya apabila dia tidak bersama aku melainkan dia bersama keluarganya yang tercinta .macam macam yang berlaku antara kami tetapi persahabatan kami tetap kuat dan erat .aku harap persahabatan ini akan terjalin hingga hujunh nafasku .dia lah yang selalu ada bersama aku .dia lah yang mengambil berat tentang diriku .aku sayang sangat sangat dekat dia .
"""" awak awak .. saya harap awak baca cerita nih tao tao , saya taip nih khas buat awak .."""" banyak perkata yang aku ingin luahkan tetapi cukuplah setakat ini . awak tidak pernah saya lupakan walaupun sesaat , saya harap awak juga begitu..gelak tawa tangisan senyuman sentiasa menjadi kengan kita bersama .. :)


kad yang paling bermakna :)








kengan kami ~ banyak sangat ini baru sikit .ekceli banyak lagi ..tapi cukuplah setakat ini ..





ni lah dia pic kami bersama..dia seorang yang comel + segak sangat ..
dia yanag aku maksudkan ialah seorang gadis yang memakai shawl hijau di dalam gambar ini



..aku harap dia tak melupakan aku andai takdir memisahkan kami ,andai aku pergi dulu darinya ..aku harap dia tidak melupakan persahabatan yang telah lama terbina ini .. 

okeyy begitulahh cerinyanyaa .teheee ~ :) ..oke papaye ..hargailah rakan kita , nasihat ,teguran menjadikan sesatu hubungan itu kuat .. ini cerita kami lahh .. hee ~smile always :) ..



No comments:

Post a Comment