heyy guys ..thank you for viewing my official page okay .. do follow do talk to my shout box ..tehee ~ im simple girl only .. ''LOVE RED LOVE ME ! LOVE BEAR LOVE ME ! LOVE CAT ALSO LOVE ME .. ~~ .. '' im so crazy of them ..thats all .. ~do not forget to follow me~thank you dear friends .. TiNgGtOnK !

Wednesday, 3 August 2011

pandai buat tapi nak beranak tak pandai -.-''

ASSALAMUALAIKUM ..
heyy guys :)
tajok ak mcm kasar jea kan 
hehee ..ekceli xda laa marah tp kesian ..
so jumm kita baca ..
al-kisahhh ~~
kali nih aku nak story pasal ...
ermm kucing aku T__T..aku kan peminat setia kucing sejak aku kecik2 dulu lg ^_^
pantang jmpa kucing ..aiyaa ~ ada2 jaa karenah aku :D
oke .. semalam selasa 3.ogos.2011 
jam 12 am kot ..kucing aku yg bernama LILO , beranak untuk kali pertama..


memang laa best kan , hee tp kesian diaa ..
dia x reti nak beranak wehh ..serius kesian gila ..aku smpai nges tgk dy ..hoho
memang rumah aku bising gila time tu ..mst jiran cina aku cakap
'aiyookk manyak meliah ini lumah ..' 
hohoo ~ ..dia pandai bunting tapi nak beranak x reti huhu
kesian .. elok dah anak pertama nak lahir tuh ..tersekat pulak ..
haddoi!! .. pastu aku lahh tlg jd mak bidan bg kucing aku nih .. bhaha ,,msti geli dgar kan haha
tp sokey jea ^__^ ..ada laa cara2 tertentu aku buat ..hee..
aku pon tarik laa anak dia kluar , anak dia pon kluar then hemmm
sudah mati :'( ..umur dia x pnjg ..
dia lemas time Lilo nak beranak tuh sebab tersekat ,,
comeii gila anak lilo huhu .rugi ..tp apa kan daya hemm
then anak kedua pulak nak kluar ..
aku ingat bule kluar mcm biasa la tapi hemm mati jugakk ..memang kesian lahh :(
perut lilo punya laa beso time bnting tuh ..tp nak buat mcm mna kan ..kena trima jea laa
then ,, aku ingat dia dah hbes beranak so biarlahh ..
tiba tiba bangun pagi td , kak aku nmpak ada muka ..kt ..... dia
huhu so xbole nak buat apa lahh . mak aku pon bwakdia pergi klinik haiwan .
doktor tu pon kluarkan dia .. hemm mati jugak
to my cute cat lilo : sabar jea laa .. nty ada la rezeki oke :D
anak2 yg dia lahir nih memang comel comelll geyam2 .huhu wrna puteh ada tompok2 polka dot :D
haha ..


tu jea lahh nak cite ...sekarang lilo sedang anggap anak kakak dia dan mak dia sbgai anak dia sndiri :)
sebab kakak n mak lilo baru lahirkan anak juga ..
smua anak kucing yg aku ada skg nih 6 ekor ..
so smua kucing aku skrg ada 10 ekor ..heee :) best2 ..
happy fmly of cat :D haha
shuke shuke ^___^ ..
k lahh btw besok aku ada  pra trial bg arab huhu
hope boleh buat n dont forget to pray for me yeah yeah :)
harap2 aku lulus dgn cmerlang ..ameen ~
oke laa babai dear :)
ting tonk !








No comments:

Post a Comment