heyy guys ..thank you for viewing my official page okay .. do follow do talk to my shout box ..tehee ~ im simple girl only .. ''LOVE RED LOVE ME ! LOVE BEAR LOVE ME ! LOVE CAT ALSO LOVE ME .. ~~ .. '' im so crazy of them ..thats all .. ~do not forget to follow me~thank you dear friends .. TiNgGtOnK !

Wednesday, 10 August 2011

Percayalahh padaku my dear

    ASSALAMUALAIKUM ..

heyyow frens .. (^__^) .. rini aku mao update sal lagu ..tehee ~ ..apa2 ja laa ..da lama nak update tp sifat kerajinan tak muncul muncul , skrg baru hadir di dalam diriku :D ..
oke lahh aku nak share lagu nih , mmg best ! dah lama aku cari last2 ..dapat jugak heee ..lagu nih bertajuk PERCAYA PADAKU - UNGU -
aku dengar x jemu weii .. (^__^)  .. jumm2 titew nyanyi ..

*PERCAYA PADAKU - UNGU -


Aku tak tahu apa yang ku rasakan
Dalam hatiku saat pertama kali
Lihat dirimu, melihatmu
Seluruh tubuhku terpaku dan membisu
Detak jantungku berdebar tak menentu
Sepertinya aku tak ingin berlalu


Reff:

Berikan cintamu juga sayangmu
Percaya padaku ku kan menjagamu
Hingga waktu menjemputku



Ku berikan cintaku juga sayangku

Percaya padaku ku kan menjagamu
Hingga waktu menjemputku

Saat ku tahu kau akan pergi jauh
Izinkan aku tuk selalu menantimu
Untuk katakan ku ingin dirimu (ingin dirimu)



Agar kau tahu betapa ku terlalu

Mencintaimu aku akan menunggu
Hingga dirimu kembali untukku



Repeat reff


Tolonglah aku bagaimana diriku

Ungkapkan itu rasa yang membelenggu
Dalam hatiku ku cinta padamu



Repeat reff


Berikan cintamu juga sayangmu

Percaya padaku ku kan menjagamu
Hingga waktu menjemputku


OKAYY teheee ~ untuk full video ..click this :)  


 http://www.youtube.com/watch?v=PCSmluNMA0w   (^__^) ..

selamat mendengar :D .. papai ~ toink toink ^_^






No comments:

Post a Comment