heyy guys ..thank you for viewing my official page okay .. do follow do talk to my shout box ..tehee ~ im simple girl only .. ''LOVE RED LOVE ME ! LOVE BEAR LOVE ME ! LOVE CAT ALSO LOVE ME .. ~~ .. '' im so crazy of them ..thats all .. ~do not forget to follow me~thank you dear friends .. TiNgGtOnK !

Saturday, 17 September 2011

beraya bersama rakan rakan =)

ASSALAMUALAIKUM ..


                      heyyloww kawan kawann ...  :)  ..sihat smuanya ? harap harap sihat okey :) .. 
oke lah malas nak ckap banyak .now aku nak update fasalll beraya bersama rakan rakan . haaa hari jumaat  ermm kelmarin la oke .. syifaa farhana a.k.a monmon atau pon syifaa tajima ada buat makan makan sikit untuk kwan2 .. so x pa lahh aku ingatkan ramai kemainn ..berbiji biji bas nak p . tup tup 4 org jaa haha ..dia buat khas untuk kami hee .. tennkiuu sygg .. yg hadir ke rumah syifaa klmren terdiri daripada ..jengg jengg jengg .. aku .nadiah .alina dan atyra rahim .. friends forever yeahh ! hoyeahh .oke lahh menu kt rumah dia koetew sup ..memang perghhhhhhhhh sedapp kemain hgpa taoo ^^ ..aku makan wahh sampai menangis au akibat cabainya yg erhhh sedap ! heeh .. oke lahh malas nak taip bnyak sebab banyak pic nak kwan kwan saksikan heeh ..jum2 terjah pic pic kami yeahh ! toink toink ~ 





                                               bertukar ke alam photoshoot kami .. hee ^^





jum2 .. kami dah sampai rumah hg ,cpak oihh  :D


yeahh ! saya sukaa koteow supp berserta cili yg berapi berasap telinga berlubang shawl haha :p


depa nih direct comei ! :D  .. loveyou :)


nih haaa ..menu dia .. erhh !tgk pic nih telan ayaq liuq xdak dah
*p/s saya suka ckap kedah ..sapa x fham bole trnslete kt google trnslete okeyy heee ^^


cpak ! suap cabai kt aku nahh ..sampai jantung hati hiangg >.<


tanpa dia sunyi lah rumah .. haha .potpet potpet sepanjang hayat heeh
loveyou radio :D


yeahhh ! yg nih aku sukkkaaaa :D .. hee terjumpa sahabat karib aku heeh
nama dia TEH . heee ^^ kucing kepada cipak .. monmon cm tuan dia la haha :)


baby nih ..buat muka comei pa x tao .. teqiak mkan cbai bnyak sgtt tudia laa


syifaa sentiasa comell  ^__^ .
okey mata aku sepet mata dia bulat .tao dah x payah habaq .
buat cm mana aku ada kcukan korea hahaha
sila dan tolongglah jangan jelessss oke heh
p/s perasan jea kauu nyahh ! :P 


mama monmon .. dah habes lah ..maseh nak suap lagi ka ?


sahabat selamanya ^^ ..
nad ! duk bersiap dan qenyih lagi nahh :D
lovebothofyou ^^


yep ! radio saya .. sayang radio saya :D
nama dia sedap alina hee


depa nih sweeeeett :)


tediaaaa .. ni laa kami ^^ depa 2 comei .. eyam aku ..sorang2 aku ja pink
=.=''


K.A.M.I  .. loveyou allll ! ^__^
muahmuah  :-*


sila jangan bosan dgan gambar kami  :p


on the road pi rumah kirara pulakk hahahaha :P


sentiasa sempat nak snap pic ^^
credit to : nad :)


peacee ! nad harap bersabar :D  ..


loveyousomuch ! :)


pakat2 nak bergambaq nan skuter dahh .. nseb aku xdak hee ^^


K.A.M.I lagi ^___^


monmon comelll ^^


MBAS ternyata di krusi haha :P
biarlahh asalkan ada muka kami haha


monmon marahh kami bising ..riuh satu taman uhh  =.=''


diaa nih .. budak kecik lagi..baby alai :D


penat dah aehhh .belakang tu adek aku :D
p/s :sila jangan mudah percaya :)


cipak ! aku tggi pada hg lahh heee
nad : senyum2 jgn x senyum nahh :D


muka penat terpaksa qenyih + senyum ^^


K.A.M.I againnn ^__^


broommm brommmmmmmmmmmm kirara nak balek dah ..
habes makan perot kenyang habes snap memory full
heee ~

okeyy lahh kawan kawan ..itulahh kami .. :)  .. walaupon skolah x sama tapi hubungan persahabatan kami kuattt mcm org nga baca nih heeeh :D  .. enjoy your days with your sweet smile yeah :)
byebye all :) , see you again in next entry  .. (^___^)
Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment