heyy guys ..thank you for viewing my official page okay .. do follow do talk to my shout box ..tehee ~ im simple girl only .. ''LOVE RED LOVE ME ! LOVE BEAR LOVE ME ! LOVE CAT ALSO LOVE ME .. ~~ .. '' im so crazy of them ..thats all .. ~do not forget to follow me~thank you dear friends .. TiNgGtOnK !

Friday, 30 September 2011

dari HATI ke HATI =)

"Pesan pada DIRI, jangan tersalah memberi HATI pada insan yang tak sudi, pada insan yang 
tak mengerti..kerana sekali kita memberi, selamanya dia diHATI. Sekali kita dilukai, sampai
bila-bila tetap kita ingati. Pesan lagi pada DIRI, hati-hatilah memberi HATI sebab ia hanya untuk insan yang tahu menghargai betapa tingginya nilai sekeping HATI. HATI dan PERASAAN ini hanya untuk insan yang MENYINTAI dan MENYAYANGI DIRI kita SEIKHLAS 
HATI."




''Bila cinta putus ditengah jalan usahlah bermuram durja menyakiti diri sendiri. Bangkitlah 
dan mulakan cinta baru. Kerana setiap cinta yang hilang pasti akan ada pengganti. Usah 
mengharap pada yang tak pasti, usah merayu pada yang tak sudi. Cinta pertama tidak 
semestinya yang terbaik. Setiap cinta mempunyai keunikan dan kehangatan yang tersendiri.
Janganlah terus terikat kepada cinta yang sudah pergi.. ''






''Apa itu cinta?cinta ialah anugerah Allah kpd hambaNya utk mencintai ssama manusia..cinta
merupakan satu-satunya bunga yg mampu mekar tanpa bmusim..cinta itu lbih indah andai dsulami dgn iman yg teguh kpd penciptaNya..maka carilah cinta kpd yg Maha Esa agar 
dkurniakan cinta yg abadi serta suci kpd diri ini..jd jganlah mempermainkan cinta yg 
dper0lehi agar ia menjadi satu-satunya cinta dari saat ia menjelma''






Aku : awak, cuba tutup mata rapat2 dgn tgn awak .

Dia : kenapa ?



Aku : buat je laa .

Dia : ermm..ok .



Aku : gelap tak ?

Dia : yup !


Aku : tu laa hidup saya tanpa awak... :')

♥ ♥





"Jangan pergi dari saya. Sampai akhir masa saya akan cuba memenangi hati awak, sehingga akhir hayat saya. Ketika itu jika kamu ingin pergi dari saya, pergilah."



''sebanyak mana awak
‘RINDU’ saya
lebih banyak saya
‘MERINDUI’ awak
tapi sebanyak mana awak
‘MELUPAKAN’ saya
tak sedikit pun saya
MELUPAKAN’ awak..''
''Biarpun ombak yang merubah pantai
Kasihku takkan hancur berderai
Biarpun hari berganti hari
Dirimu tetap ku nanti''


Hiasi tidurmu dgn
titisan air SEMBAHYANG
Lelapkan matamu dgn
kalimah SYAHADAH

alaskan tidurmu dgn
DOA
moga.. dirimu mendpt
rahmat dari NYA

SELAMAT MALAM…





''ajal maut jodoh pertemuan bukan kita boleh tentukan pun ,

bercinta bagai nak qak pun kalau takdakk jodoh takpi mna pun .''





wahahaa .. objektif aku buat semua nih ..sebab mlm nih aku bosan gilaa .. heee .. aku pon x
tao lah hape bnde yg aku update nih hehe .. kwan2 jgn marah oke .. (^__^)  .. hangpa xpa
laa smua dah ada couple .. boleh laa buat ayat jiwang jiwang kan .. huhu aku nih SPM dah 


book aku .. so single mingle .. wenk2 .. aku nak stdy dulu .. hgpa xpa laa .. kalau ada jodoh x kemana pon kan ..lari p laa mna pon .kalau jodoh tu ada tetap ada aeh .. x payah susah
susah nak lari bagai .. hee ~ .. aku hanya menunggu seseorang yg betol2 sesuai ja .. 


no couple no love .. say YES to stdy wahahaa .. ngekk ja kann .nih kes aku bosan ! ..oke laa 
dah lewat malam .. besok nak kuar .. yeah ! ! .. tu pon pergi buat apa yg harus pelajar  ..     
haha SPM buat .. wenk2 .. okey kawan babai ~ =)



1 comment: