heyy guys ..thank you for viewing my official page okay .. do follow do talk to my shout box ..tehee ~ im simple girl only .. ''LOVE RED LOVE ME ! LOVE BEAR LOVE ME ! LOVE CAT ALSO LOVE ME .. ~~ .. '' im so crazy of them ..thats all .. ~do not forget to follow me~thank you dear friends .. TiNgGtOnK !

Sunday, 4 September 2011

KIRARAYA part 1

ASSALAMUALAIKUM tawan tawan
haipp apa khabar smua ? sehat ? lau x sihat tuh cepat cepat mkan ubat yea kawan kawan n xmao sakit sakit lagi yeah ..sentiasa sihat dan cegas   =D .. apakes nan aku nih haha tiba tiba ja jadi cm nih .besa lee tuhh ..semangat raya tak habs lagi nih .. aku raya agak sakan taun nih haha tapi x pakai baju raya pon :) ..korang mesti pelik kan ..eyhh apasal x pakai baju raya plak ? bkan aku x pakai .. pakai tapi raya pertama jea .hee lau nak tao lagi ..ikutilah cerita seterusnya oke .. =)  .. setiap kali raya aku mmg xmkan ketupat dan lemang .nak buat macam mana aku x suka sngt plut2 nih .. lgi pon fmly ak pon x berapa nak menggemarinya .xdak salah kan .. cetarasa masing masing la yee .oke lah tnpa mmbuang masa and aku pon x larat nak taip panjang jumm kita tgk pic pic raya pertama ..hee raya seterusnya akan di update di lain entry =)  .. jum2 ..watchaaa ~


heyyow .. im miss kirara
*buwerkkkkkk

pose x kena gaya HAHA

macek nih nak bg wet raya kt owg lerrr katakan haha

beratur dulu nahh nak dpt wet raYa pon AHAHA

P.o.s.e  lagi  =)

aku suka wd mcm ni haha xtao pasaipa ..heeee

raya sampai ke malam tingg tonk !
bunga api atas pala weh .. tuee usha betol2 nahh berbaju putih tu bkan hantu tapi aku haha :)

oke tu jea pic2 raya pertama aku .haha ekceli byak lagi .. xkan ak nak hentam upload smua kot .pada pada la kann ..wenk2 .. upload ja mana yg mmpu ..
hari raya taun nih xbpea nak meriah sbb tok ak xdak coz pergi mekah ..berpuasa dan beraya di sana ..  =) ..harap raya kwan2 meriah yeah yeah yeahh oyeahh ~
k lahh jmpa di entry sterusnya okee ~ ..  :)
babai bebei boboi ~  (^___^)
salam lebaran~


2 comments: