heyy guys ..thank you for viewing my official page okay .. do follow do talk to my shout box ..tehee ~ im simple girl only .. ''LOVE RED LOVE ME ! LOVE BEAR LOVE ME ! LOVE CAT ALSO LOVE ME .. ~~ .. '' im so crazy of them ..thats all .. ~do not forget to follow me~thank you dear friends .. TiNgGtOnK !

Sunday, 4 September 2011

KIRARAYA part 2

ASSALAMUALAIKUM ..
heyy bertemu kembali .. tenkiu kpd anda yg mengikuti slot slot ini haha .. =)  .. ekceli kali nih ak nak update raya jugak ..hee .. 


oke lahh raya KETIGA aku dan family pergi pusing pusing ronda ronda di negeri pahang ..  :) ..
oke laa pusing pusing kt pahang then kami singgah di salah satu hotel bersebelahan dgan sungai pahang .. besaq kemainnnn sungai tuuuuuee .. lau jatoh msti knfem xdan nak ngucap la weh ..aku tgk pon gerun woahhhh ..tp xpa ..bab2 nak berjalan2 nih .. ak dan fmly shukee :D . hee .jum2 layan pic .. :)  ..mcm biasa la kann ..cpew x kenal kirara .. update jaa lau xdak pic x sah kan .. besa letewww tawan tawan


muka excited nak jalan2 heeeee

yep dah sampai hotel stlah bbrapa jam :)
muka penat nihhh .. adoiii ..masa untok makan .. tobat lapaq tima nih 

haaaaaa sedap kemainn restoran nih masakk hgpa taoo HAHA

oke tinggtingg dah habes raya ke3 ..hee jumm kita ke raya ke4 lak yea ..
oke lahh raya KEEMPAT aku dan fmly berjalan2 lagi ke negeri lain pulak iaituuuuuu TERENGGANU ..  :)
sblom tue ..ak ada sikit gambar2 kt depan sungai pahang .. jum2 kita tgk nah ..ak nak taip x larat lah heh ~ ..


miss kirara behind the scene haha
mcm bengong ~

saya sayang mereka sangat sangat .. :)
with kedua ibu bapa saya yg terchenta :)


kakakakakuu yg kedenggg haha

qenyih x mao mao ..belakang tu sungai pahang jaa..
ada tulisan kuantan kt blkg tu lau kwan2 nmpak la hee

sentiasa di hati haha ..
pntang nak berjalan mstii beli ayaq niii :D

di mana saja ..saya bole snap haha

bearr bear :)
cndid laa sangat buwekkk

depan sungai pahang .huhuu semangat merdeka weh haha
breakfst dulu sblm strt prjlnan strusnyaa







sorry ya kwan2 .. pic x tersusun .. nih kes tenet wat hal hemm.. oke lahh
now taya keLIMA .. oke raya ke5 plak ak n family merayap di kelantannnn ..hee .. before tu kt terengganu kami stay di chalet rantau abang :) .. mmg best lahh ..sbb bilik kami betoll2 dgn pantai :) ..mmmmg aku suka .. aku sukaa sngat dgn pantai heee .. oke lahh jum tgk pic nahh :)

me with island .. hee

on the road nak pi rumah mmbe abang kt klntan ..

tiba tiba .......................

erhhhh jem pulakk ..hadoiii ..
kami tersangkut jem selama 5 jam ..huwaaaaa ~

nasib aku ada ayaq ..heee leh tenyummm sikit ann smntara tggu jem dah pulih haaha

herrrr ! x larat tggu aehh ..jem kemain lama hgpa taoo >___<
pening ak nan keta byak nih ..btter aku tdoe haha


okee .fuhhh penant nak update nih huwaa ..xpa xpa  aku kongsi jea oke ..hheee ~ kelantan adalah destinasi kami yang terakhir .. then pergi rumah kwan abg aku jap ..masakan mak dia memang perghhhh sedapp wehhhh .. hadoii cayaq hati aku hgpa tao hee ~ .then kami bertolak balek ke kedah lpas solat mghrb .. sampai kedah dalam jam 3 pagi cmtulahh ..huh ! penat kod tapi mmg best plus mantap raya taun nih ..haha
raya atas kereta wenk2 .. sekolah pon ak miss haha ..kami pergi nih xdak la shopping sgt just merasai mcm mna raya di negeri org dan tgk btapa meriahnya time raya ..hee ~ ..kesimpulan yg aku dapat buat setelah berpeluang merantau di negeri org ialah .. :) kedah memang terbaik lah .. cara layanan dan senyuman ..kedah lagi murah dgn senyuman .. bukan aku nak bangga tpi  sapa sapa yg duk kedah nih hargai lah oke .. kedah memang best ..wlaupon percakapan kami kasar tapi dalam hati ada taman haha ..kwan2 yg merkunjung ke kedah nty roger kirara oke ..heeh ~ .. oke lahh . penat update ..
semoga kawan2 ceria ceria selalu okee .. papai dear ..
see you next time oke .. loveyou all .. salam (^__^)




No comments:

Post a Comment