heyy guys ..thank you for viewing my official page okay .. do follow do talk to my shout box ..tehee ~ im simple girl only .. ''LOVE RED LOVE ME ! LOVE BEAR LOVE ME ! LOVE CAT ALSO LOVE ME .. ~~ .. '' im so crazy of them ..thats all .. ~do not forget to follow me~thank you dear friends .. TiNgGtOnK !

Tuesday, 20 September 2011

.. terbaik dari kelas aku .. =D


ASSALAMUALAIKUM .
heyy bloggers :) .. kemarin ,Isnin . aku bersama 1 kelas aku ada buat jamuan .. wahhh best nih :D ..geng geng kelas aku smuanya sporting2  :)  .. jamuan kelas aku sntiasa jauh n bukan dalam aloq staq haha .besa laa smuanya kaki berjalan kann and rendu nak naik bas ramai2 mcm nih .heh ..tahun lepas ada buat kt pulau pinang .tahun nih dekat kulim pulak ..teheeee ~ kali nih smua kaum adam kelas itu turut serta .. tahun lepas hanya dan terbuka untuk kaun hawa sahaja .. untuk kelas aku jea okeyy kelas akaun .kelas lain hgpa nak hgpa buat lah .jangan jeleesss ngan kami nah haha . :D  .. okeyy jmuan kmrin hanya 2 org guru sahaja yang menyertai kami .ini kerana , kebanyakan guru mempunyai tugasan yg lain dan tidak dapat mengikuti kami .cikgu yg terlibat kemarin ialahhhhhh ..  cikgu akaun.perdangan dan sivik kami iaitu cikgu paezah .cikgu nih memang sporting habisan .. dan cikgu norzita iaitu cikgu maths kami ..:D ..kami sayang cikgu tao  :D ..tennkiu sebab ikut kami n sporting dgn kami .hee .. tp sedih jgak lahh guru kelas aku x ikut sbb ada tak brapa nak sihat .hemm nak buat mcm mna kan .doakan bg cikgu2 kita sntiasa sihat okey . (^__^) okey lahh kmren ada jugak lahh snap2 pic ..jum2 kita tengok sikitttttttttttttttttttttttttt ,, ahaha ..


permulaan gambar haha :p

senyummm dulu okeyy   =)

with CHOPIE CHOPIE  =) .. lepak kt dorm dia dulu sblom pergi wenk2 =)

yess ! my nama ASMAHAN .
any probs ?  =p
(^______^)
slagi ada cmra ..
merata boleh jadi keja :p
dan nak posing lagi ...
wenk2

dia sengaja buat mata mcmtu sebab nak bg sama ngan mata aku =.=''




najihah with insyirah

xdan nak sampai spuluh saat , aku tdoq dlu nahh haha
nih keja si nadiah ! grr >.<

bagun2 terus tersengih sorang sorang  

yeahh ! lagu nih dah laa muka aku bila dapat shopping  .. kt giant kulim  .. =)
habes duet >.<

dia nihh ..qenyih dapat ais krim ..heh .. 

hat nih lagi sorang ..dari form 1 sampai form 5 satu kelas ngan aku .haha
terbaik laa weh  =)



makan dulu sebelom pergi makan heeh

senymm lagi sebab dah sampai restran :D

depa nihhh sweee ^^

ketua perjalanan kami tanpa dia kami xleh la nak p kulim nuee
haha tenkiuu izati :D

yeahhhh !

(^__^) yeeehaaaa~

no cption :)

student dgan cegu2 sporting :D

kaum adam kelas aku .skit jea ..hik2

(^___^(

(^________^)

cjopie chopie .. senyum sakan aeh nak makan haha

'wahh satg aku nak habiskan smuanya ; haha
kidding oke miaaa :)

depa nih suka bergambaq ! =)

syusyuuu suka bungaa :)

=)

dia nih .. suka lagu ni ..suka senyum sorang2 haha

happy ~

with najihah :)


baca doa seblum mkan nah kawan2 =)

time mkan dan lagi snap :)

sedapp kodd ..tgk ! kami mkan sampai licin hahaha

muka terkezut mkanan dah licin heeh
*cpew makan nihhhh ??  =.=''

yeay ! kami dapat mentos sorang satu :) . pmilik rstran bg heee

mana mana pon bole snap kann ..

OTW balek dah wenk2

cik kiah ! hg bisik apa weh ? ^^



oke ..dah siapp ..huh ! penat tggu nak upload pic satuuu satuu . smlam kami sampai skolah nak dekat pkol 10 gak lahh ..memang best :) .oke lahh..thats all ..tenkiuuuu sbb sudi baca cerita yg hemm =.=''
papai tawan tawan .. enjoy your days ^^ ..salam .

3 comments: