heyy guys ..thank you for viewing my official page okay .. do follow do talk to my shout box ..tehee ~ im simple girl only .. ''LOVE RED LOVE ME ! LOVE BEAR LOVE ME ! LOVE CAT ALSO LOVE ME .. ~~ .. '' im so crazy of them ..thats all .. ~do not forget to follow me~thank you dear friends .. TiNgGtOnK !

Monday, 26 September 2011

yaaa ahhlan wasahhlan .. =)

Assalamualaikum .. 


heyy kawan .. huh ekceli penat gilaa skg nih sampai kesihatan aku pon x terurus .. huh ! sabar jealaa kann smuanyaa demi hg SPM .. SPM telah datang mengorat aku .. OMG !! hati aku pon dah cair kt dia .. nak buat

 mcm mna nih ..aiyakkkkk !! sorry if saya tercurang dgn awak .. sebab SPM berjaya menambat hati saya ,, coihhh ! ..haqu biqu ..  bessa leeeee .. org nga busy spm kann smuanaa sebab spm .. heh ! ..so  .. nawaitu aku

 kali nih nak storyyyyyyy bouttt bout bout ! ehemm ehemmm .. KEM BAHASA ARAB yg sudah aku lalui dan hadir selama 3 hari 2 malam di skolah aku ..wahahaa .. lau kt luaq xpa la jugak bersemangat lahh ana nih 

nak speking arab nih buat kat skolah ..heh apa2 pon tennkiuu cikgu2 ustazah2 ustaz2 yg berusaha gigih untuk
 anak2 pelajarnyaa .. tnpa mereka siapalahh kita kann . wokeyy2 cukoplahhh beletiaq ..

aku stay kt hostel selama 3 hari 2 malam start hari khmis hari tuuu berapa bulan aku x brapa hingat hee ..22.9.2011 kot x silap aku laa ..sorry kepale aku tengah pening nihhh.. ngehee ~ nih pon baru jea balek 

dripada kelas tambahan arab ..adehh T__T  .. xpa laa kann berapa bulan jea lagi nak mcm nih .. wenk2 ..oke ..aku stay kt hostel then makan minum mndi blablablaa smua kt hostel laa .. aku tumpang dorm kwan aku 

.dorm nih perghh ! terbaikk ..antara ahli dorm dia ialahh farhana ..dia nih tauke gamat hgpa tao ..lau nak tempah barang2 gamat bole la book kt dia nih oke .. heee ~ bobo jgan marah aku nahh , ak just promote jea

 heeh .. depa smuaa sporting habisan ! memang wahhhhh happpppy laa =D .. ermmm .. tiap kali aku bgun jea msti ada org marah sebab bila aku bagun jeaaa mstiii bising .. heeh .. nak buat mcm mna kann ..mulot ada

 cakap jea laa .. sampai ke malam mulut aku duk pokkpett pokkpett ..hee ~cpew yg ckap bnyak tue mai2 kita geng nahh haha .. oke lahh just nak cerita tue jea ..wlwupon makanan asrama x sesedap mna tp aku

 bersyukur sebab bila teringat balik kesian org yg x dapat mknan tu ..hemm so bersyukur laa apa yg kita ada nah .. jangan duk menyebai x tahwan ! hg dapat tu kira oke .untung laa tu ..hg nak apa lagi .penampaq ?? 

haha .. opss ! terEMO puloks .. sorry2 .. oke lahh ..yg nih jea laa ak nak cer hee .. haa ada lagi ! lupa puloks den nih haa .. hari sabtu aku sedih siakk ! yealaa ..ada jamuan raya tp ak x terbawak baju raja laa pulak heeh

 .. xpe lahh .. aku pkai jea baju mna yg ada ..huhuu.. pakai bju raya kaa x pakai kaa ..makanan serupa tu gak .. wenk2 ..asaikan hgpa gumbira sokmo ..jangan duk banyak songeh sangat .. haa sapa2 x fham apa yg aku

 story nih ..sorry okey ! aku budak kedah ..aku loghat kedah .. eyhh2 kite tak reti lehh nek cekep behese keyy eylll haha .ngeks ..satg aku ckap stg kang ada pulak yg x faham .. oke lahh ..papai tawan2 .. wish luck
 to all spm cndidates..

heyy .. sempat snap hee ..
shuke nyeaa tiap2 malam dia teman aku tdoe hee ^^


with them ! my perenn :)

yeahhh .. talk to her hand .  =)





11 comments:

  1. gudluck tok spm kay ^^

    http://syazanasani.com

    ReplyDelete
  2. gud luck utk spm... jge ksihatn jgk, itu pnting tau...

    http://nurkahlimahamirulariffin.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. good lcuk spm nanti ye..
    study rajin2..
    baut ygb terbaik ye..
    untung2 dpt pego oversea..(^____^)

    ReplyDelete
  4. heyy tennkiuu frenz TERBANG BERSAMAKU and SHAFIQ =) .. may ALLAH bless both of you (^__^)

    ReplyDelete
  5. all the best! ;)

    *tengok panda tu teringat kat kunci locker. hahaha

    ReplyDelete