heyy guys ..thank you for viewing my official page okay .. do follow do talk to my shout box ..tehee ~ im simple girl only .. ''LOVE RED LOVE ME ! LOVE BEAR LOVE ME ! LOVE CAT ALSO LOVE ME .. ~~ .. '' im so crazy of them ..thats all .. ~do not forget to follow me~thank you dear friends .. TiNgGtOnK !

Friday, 28 October 2011

D.U.G.A.A.N ~ .....

Assalamualaikum .. 
hyee peeps :D .. how are you my heart ? 

aiceceyyy .. buat2 muka x sihat lak ..sbnrnya sihat kan kan :)) hope2 smua kawan2 sayaa sihat2 ajee yaaww  . (^__^) ..eyh2 apasal rini kirara nmpak cm happy jea ? wahahaa ~ ekceli harinih penatttttt sangat-2 .. nak tau sebab apaa ?? wahaha meh2 nak cite laa nih ..eyh2 sabar laa kejapp nak cite laa nih  =.='' tiba2 aku rasa

 macam ''eshh apa lahh kirara nih , cakap nak cite tapii duk mengarut bagai ' wahaha ~ fyi .. hobi saya letew mengarut ngarutt :D  .. sapa ada hobi mcam saya ? wahh geng2 .. ngehehee ~ ..orite oritee ! now kirara nak 

story moryy mories fasall hari nih ..iaitu JUMAAT 28.10.2011 ..hehe pulon kann letak sekali date .. eyhh biar lahh belog aku ..kau kesah sangatt keeee ? .. wenk2 .. erm oke lah malas nak mengarut bagai kan .. rinih 

..memang takk dirancang pon ..pagi tadi ..tiba2 aku bagun awai mndi then solat subuh .. kul 7 pagi siap semuanyaa :D haha sebabbb semalam kemain lama dah aku tdur .. huhu .. so buat apa nak tdur lama2 kann haha ..sapa2 yang rajin tdur tuh ..pleaseee dann tolonggglahh jangan terasa heh sebab aku pon suka tdur

jugak ..dulu laa sekalang udah belubah maa :D  .. weheeuu ..yep2 kan aku bagun awai kann .. so ..setelah beberapa minit kemudian dapat mecej daripada monmon saya .. '' mahan ! jum jogging ''  aku baca2 wahh 

terbeliak biji mata aku heh .. aku pon gtaw lah mak aku .. nak p jogging ngan syifaa then mak aku pon bagi .. hoyeahh hoyeahh ..apa lagii .. ambek kunci moto laa aku pon ..bruuummm brrruuummmm pi taman  =D 

..okey dah sampai taman x jumpa pulak monmon aku ..hemm so aku pon jogging lee sorang2 .. tiba tiba kannnn .. ada orang .............................................................................................. cakap ''pheeewwiiittt 

''dari belakang . aku malas nak toleh belakang .. takot perasan pulak kan ..erhh banyak kali jugak laa duk phheewiitt2 ..last2 aku toleh jugakk ! rupa rupanyaaa ..... org tuh ialah monmon aku =D haha ..macam hape lagikann cite kirara nih .haha biaq laa wei ! wekk .. okeyy then perbualan aku ngan syifaa  a.k.a monmon

monmon : weh hg keluaq pi library dak rini ?
kirara     : dakk kott , aku tuition lahh ..
monmon : ouhh hemm oke xpa aa..

then kami pon sambung berjogging =D  pastu balik2 rumah ..aku terfikirrrrrr .. haa hari nih ada test akaun kt tuition ..wahhh aku x setadi apa lagi nih ..so ak pon gtw mak aku 'mak nak p library' mak ak cakap ,okeyy ! 

:))  ..dalam masa nih aku terlupa yg syifaa pon nak p library waduh2 ..aku egt aku sorang heh xpa laa .aku pon mecej laa dengan sayang aku ..' sygg ! rini nak p libb jum2 tapi balek kul 3.30 lahh .ada tuition '' syg aku ckap ..okey haha ..thenn sampai lib oke aku sorang .=.=''  tiba2 ..terjumpa lahh dengan sorang budak tiutt 

miutt nih ..pakai baju pink tudung pink serba serbi dia pink haha PINKKY GIRL kot nah haha .. tao dak sapa ..jeng jeng jengg ~ monmon aku lee ..haha .. muka kami sama2 terkejut ..haha ..yealaa kann terlupa lak kawan aku sorang nih nak p library jugak huhu  .. so kami duk semeja lahh time nihh sayang aku x sampai lagi woahh :-( hemm .. then sembang2 ngan monmon aku ..

kirara  : hang balik pkul barapa ?
syifaa   :awai kot sebab ada tuition ..
kirara   : sama laa kita haha ..

lepas tuh aku terus text aku ' sygg ..syifaa pon nak balek awai sat lagi ..ada tuition ' syg aku ckap 'xpa lahh , x jadi nak p '' ..ermm okey stdy stdy stdy tettttt kul 12.15 dah ..so semua kena keluar daripada library ..n 

semua kaum2 adam pergi menunailam kewajiban mereka . =) ..aku ngan syifaa pergi makan ! wahaha perut kami dah berdangdutt =D ..xpa pergi laa makan kan ..thenn stopp kejap ..tetttttt !! taw dak pasaipa ? 

sebabbbbbbbbbbbbbbbbb.................. kami ada buat hobi kami .. haha =D ..shuke shuke (^__^) sapa sapa takk shuke tu ..sorry aku x pernah suruh hang suka pon oke =p ..agak kasar bahasa aku kan =) sorry keyh .lawak2 ajee dongg =) ..oritee !! jum2 ..kita tengok hobi apa laa yg depa nih suka sangatt heeh .. waattchaaaaa ~  

yeahhh ! with my monmon =D 
aishehh ! monmon omei =)

hee sayang die tau ! :-*

erhh =.=//

nih laa hobi monmon juga syg saya .. (>___<)

(^__^)

silaa jangan buhsan dengan gambar2 kami nahh ! >__<

haa haa kutuk2 ..
kirara : weh ada org kutuk kita :-(
monmon : aummmmm tamao laa gitu =D

peacee no warr =D

yeay ! ada org suap saye =D hangpa ada ? haha

kiraa : syifaa jangan begitu laa syg ..
syifaa :aaaaaaa ada org snap pic saya
kirara :  =.=''

wekk ! jaga tershendiri oleh RARAMON =D ..
ops ! duit seringgit terjelas disirtu haha

okeyy then selpas hobi kami selesai dijalankan ..kami pon pergi menunaikan kewajiban bagi semua umat Islam =) .. solat zohorr .. huhu ..lepas tuh rehat2 jap then ada panggilan daripada mak kirara yang tersayang ..

 mak dah sampai ..so aku pulang dulu yaa monmon. heeh ..ekceli dy pon tengah tunggu mak dia sampai tuh ..nak p tuition lak ..hemm .. huh ! tiba2 rindu dengan sayang aku ..heeh ..yealaa DUGAAN aku xleh jumpa 

dia hari nih .. babtu entry aku degaan HAHA ..nak taw dak cpew ? jengg jengg jengg dia ialahh . ---> cer tengok tepi tuh ada pic dia =D . nur nadiah bakarudin tehee ~aku bukan macam hangpa ada bf gf bagai =( 

aku setia dengan spm ngehehe ~ (^__^) ..owite2 ..tuh jea cita aku ..wahhh panjang ka haha .. tiba tiba rajen pilak aku menaip malam cegini =) ..hehe ~ ..btw kirara takk sombong lahh if kamu tegur kirara .. sapa sapa

 cakap kirara sombong tuh makaseh jea okey .. wenk2 ..okey lahh ..papai tawan tawan sekalian alam ..papai kucing2 ku haha =.='' .enjoy your day oke ..
Assalamualaikum (^__^)


6 comments:

  1. sis kirara dgn monmon sis omeii lah . sukasukasuka ;)

    ReplyDelete
  2. haha nope laa adek ..monmon jea omei ..sis biasa2 ajea donkk :) btw tenkiu ^^

    ReplyDelete
  3. galak ehh...ak ingt apa la td...sja ja ang nie//////

    ReplyDelete
  4. dakdak . 22 omeii . most welcome sis omeii ;D

    ReplyDelete
  5. opie : haha .. awad2 engat pasai apa ? heeh

    adek ziekah musyukk : malu lee ceni (T_T)

    ReplyDelete
  6. Artikel yang bagus nih,
    Mantap.

    Berhasil Follow yang ke 316 follback yah
    By Adie Konoe

    ReplyDelete