heyy guys ..thank you for viewing my official page okay .. do follow do talk to my shout box ..tehee ~ im simple girl only .. ''LOVE RED LOVE ME ! LOVE BEAR LOVE ME ! LOVE CAT ALSO LOVE ME .. ~~ .. '' im so crazy of them ..thats all .. ~do not forget to follow me~thank you dear friends .. TiNgGtOnK !

Thursday, 6 October 2011

radio + MonMon = ????

ASSALAMUALAIKUM .

heyy kawan .. how are youuuuuu ?? haha harap2 smua baik baik belaka .. (^__^)  . okeyy hari nih .. kirara nakkkk  update tentang radio + monmon = ???   .. haahhhh ?? apakahh ituuu ?? eshh kirara nihhh suka buat 

org pening pening nak fikirkan apa bendakahh itu ..hehe .. okey lahh begini ceritanyaa .. disini ada watak2
tertentu .. jum kenali watak2 tersebut okeyy  .. radio a.k.a alina .. monmon a.k.a syifaa farhana .. aku a.k.a kirara  .. haha .. 

khamis : 6 oktober 2011 .

sebelum maghrib

monmon  : mahan ! .. mai umah aku boleh satg kita study sikit ..
aku          : haaa okeoke ..stg aku p nahh ..
monmon   : oke sygg ..alai pon ada jugak .. 
aku          : woritee woritee .. wait and seeeee (^_^)

oke .lepas maghrb pon aku siap2 lahh nak p rumahh syifaa .. then kakak aku nak kluar beli brg pulakk besa lahh org tgh excited nak pi jalan jauh laa kata kann haha ..so . aku pon teman lahh kakak aku beli brg sat ..

dah habis beli pkul 9.30 baru on the sky pi rumah syifaa haha ..aku suka guna perkataan pelik okeyh .. on the sky means on the way.. hee ~

jam 9.30  lebih2 kereta aku terpacak di depan rumah syifaa .kami pon kemas2 lahh meja2 dan buku buku untuk megulang kaji pelajaran .biasalahh org nak spm kan ..weee~ then kami pon bincang2 sikit .. lepasss tuh

 x sah laa kan kalau pic kami xdak haha .. bergambar sambil stdy .. oke jugak smua nih kerja radio hahahaha ..sabar nahh syg heee ~ =D  .. jumm tgk kami stdy .. nakk ? kalau xmao xpa .. x paksa sangat pon . kami nih xdak laa segak mcm hangpa .. hhuu ~ nak tgk jum jum bole saja meyhhh ..



yeayy ! dapat belon .. hgpa ada ? haha

heeeeeee ~ muka nak kena penampaq >.<

haaa nih laa radioo saya haha

eyhh2 belon ada lagi =D

nih kerja kami .. yeahh ! .. hujung skali belah kanan ..
hak milik kirara .pink monmon .hjung belah kiri radio punya ..

monmon x larat nak dengar radio membebel hahahaha

tudia muka aku ..nah ambek ! haha kenapa ? nak kutuk ? jeles letew hgpa x leh wat muka mcm ni haha

jum stdy (^__^)
aishehhhwahh ~

ceyyy stdy kaa weh ? haha

depa nih omei =)

harap maaf hobi budak nih merenyih sepanjang hayat ;)
 okeyy ..lepas tuh mak syifa farhana menyediakan kami dengan pelbagai juadah haha .. ayat cm pa lagi kan ? haa sedaq pon .. ..kami pon menjamu selera .biasalah mak syifaa kan pandai masak mcm kawan anak dia lahh iaitu kirara hahaha .. oke lahh just nak uptdate nih jea .. hee .. papai kawan ,doakan kami berjaya dengan cemerlang dalam spm oke .. hemm tggal sebulan ja lagi .. >__<  ..
assalamualaikum



                                       




2 comments:

  1. bergambar sama byk dgn study hihi

    ReplyDelete
  2. yeahhh ehehehe ~ hobi kann nak buat cane ..heee ^__^

    ReplyDelete