heyy guys ..thank you for viewing my official page okay .. do follow do talk to my shout box ..tehee ~ im simple girl only .. ''LOVE RED LOVE ME ! LOVE BEAR LOVE ME ! LOVE CAT ALSO LOVE ME .. ~~ .. '' im so crazy of them ..thats all .. ~do not forget to follow me~thank you dear friends .. TiNgGtOnK !

Thursday, 29 December 2011

berjumpa dengan yang tersayang

Assalamualaikum .. 
heyy frenn :) .selamat hari jumaat yaa kawan kawan .. yg lelaki tuh hampa pi msjid kan td ? hehe bagus lahh .. ''awak nampak handsome n kachak bila awak pergi masjid ''  hihik .. okey lahh now i wanna update bout 

yesterday ! weheheu .. kemaren aku kluar dgn kawan-2 lama aku yg time form1-form3 ..dah 2 taun kami x jumpa ! gilaa rindu n terubat jugak kemaren . hehe ~ .. bestt dapat berjumpa wlwpon x smua :) .. kawan2 aku

 lanie tudiaa tinggi .. segak comei kemain dahh .depa ney single lagi termasok aku HAHA .. (pulonnya ayat ) =.=''  .maklumlaa lama x jmpa depa kann .. antara kawan-2 aku yg aku rindui .. nur fathirah yusoff (fath), nur

 farah raeina bt fisol (klent) n nabila bt hashim (nab ).. wehheheu .. wlwpon satt ja jmpa td mmg syiok n rindu terubat .heh harap lepas neyy bole jumpa lagi naa .. aku rindu n nak storyy pnjg2 ngan hmpa tp masa xbnyak kan kmren wlwpon sehari suntuk heeh .. oke laa jum mai2 aku perkenalkan kawan2 aku .. :)


ting ting ..  nama dia fathirah hehe .mmpunyai mulot yg kecik dann murai :D .
ahaha .rindu sgt2 sama dia ouhh . my best fren :)

ting ting .. nama dia farah raeina hidung dia terpacak sgt lau tgk depan2 haha
gelak sntiasa aku duk ngan dia ni :) . missyouuuu !! .. my best fren ..

ting ting . nama dia nabilaa .. spontan jaa dia cakap n penoh dengan emosi dan gaya HAHA
missyouuuu nab :') ..my best fren ..

ini kisah kami semua ! haha

sorang2 aku pon jd laa :)

yess ! depa pendek aku tinggi ahaaha

(^___^) .. fren for ever n ever :D

sengih sorang2 aku jakk -__-''

weheheu ~

fath sorry aku terbuat muka bosann ahaha .. hg tengah cerita kan :D ..
seriusly best cerita2 hg :D hehe

ceni laa .. banyak cerita bila dah berjumpa hehe


okeyy .. habes dahh :) . xlarat nak upload byk2 ..lambat dohh .. n thank you verrryyyy verry much to maula sbb jd cameraman kami kemaren .. hihik .tanpa anda .tiada pic kami HAHA .. thengs ya for everything 

haha ^__^ ..  lepas tuh .. depa ni ajar aku baca komik specially fathirahh .dia hasut aku beli komik lawak .heh .. aku try laa beli komik tuh .. n kawan2 juga bole jea beli oke .. ada lagi dekat city plaza bwah skali . nih dia komik tuh .


aku beli yg ni jaa .. fathirah beli byk laa sbb dia pncinta komik hehe .. oke lahh .. pyepyee .. 
JANGAN LUPA KAWAN yee .
 Assalamualaikum :)

1 comment:

  1. den pon dedulu minat komik2 gempakstarz ni..:)

    ReplyDelete