heyy guys ..thank you for viewing my official page okay .. do follow do talk to my shout box ..tehee ~ im simple girl only .. ''LOVE RED LOVE ME ! LOVE BEAR LOVE ME ! LOVE CAT ALSO LOVE ME .. ~~ .. '' im so crazy of them ..thats all .. ~do not forget to follow me~thank you dear friends .. TiNgGtOnK !

Saturday, 17 December 2011

Eeee Gerammnyaa akuuu !!!

Assalamualaikum .. 
hello mai prenn .. hau R yu .. *BAJET PNDAI SPEKING choiihh haha .okey lahh hari nih kirara nak Hupdate fasalll ''EEEEE GERAMNYEE AKU'' .. entry nampak mcm ''eyhh apa pasal pulak dengan dia nih 

tiba2 geram x tentu fasal'' HAHA .okey2 meh aku nak cerita meh2 .. macaaammmm nih cerita dia . aku ada sorang kawan nih ,  dia baik laa kann .. hurmm . aku suka cara 

dia .hope2 aku bole jadi mcm dia suatu hari nanti .. :) aku geram sangat dgn dia nih .. nak tao pasaipa ?? sebab .. aku nak cubit2 pipi dia nih ..xdak apa apa pon saja jaa tajuk mcm tu .. buat terok sikit 

.hihi ..aku kenai dia nih ermmmm dari sekolah rendah lagi then time sekolah rendah pon jarang laa sembang2 dgn dia .sebab masing2 ada GENG laa katakan .aku 

dengan geng aku dia dengan geng dia ..hoho .. setakat jeling sebelah mata jaa dulu .. tapiiiiii sekarang nih ..perghh !!! tiba2 jaa aku bole rapat dengan dia nih .. sekola mana sama pon :) .. ermm strt form5 laa kami rapat . huehue ..tuition sekali pon x ..  tpi macam mana aku boleh rapat .. jengjengjengg ~~ melalui 

FACEBOOK . hehe ~ ..aku nih jenis suka sangat berkawan .. so jgn laa cakap aku sombong bagai oke :p ..  kami selalu lah keluar bersama sama .. spend time with her ..aiceewahh bajet minah saleh pulak kau ye kirara . 

:p  ..okey laa sambung dengan story aku td oke . ermm kawan aku nih baik tao dakk .. nama dia ZAWIAH ROSLAN hihi . aku pnggil dia nama manja JOYAH . haha .. dia slalu cakap muka aku mcm MINHO hahaha *perasan sat .joyah jgn marah tp saja ku nak bg hg marah naa HAHA  .. ekceli aku nih shuke gila kt LEE 

MINHO .wahh wahh wahh :D .. hihi . ermm oke lahh . dah x taw nak merepek apa lagi nih .. jum2 kita mengenali PUAN ZAWIAH aka JOYAHH !! ..ops ! CIK ZAWIAH :D . hehe . watchaaa ,, 



terenggg ni laa ZAWIAH ROSLAN :)  .


tinggtingg . comel kan ? :)

lau tgk real muka dia mcm baby pon ada hehe

yeahh ! bersama huda :) .. 

mulut kami sama kan ? HAHA

depa 2 nih skula skali .huda bdak tusyen aku hihi :)

huda ! apa nih HAHA :D .

yeahh ! :)

dia nih saja suka memenuhi memory card aku =.=''  naseb muka comei HAHA
*joyah ! jgn perasan nah .saja ja aku kata centu hihi

stdy sampai peluk buku aeh meah ! haha :D

hehe ~ :) kami suka dating 2 org :)

kami ada aishhkrem . hmpa ? ngahaha :p

erkk ? hee~

lagi ??  =.=''

semua tempat kalau bole kami nak snap HAHA kan joyah kan :)

jgn bosan oke :)

kirara nak tiru mulot joyahh haha

erhh ! last stdy ngan joyah nih ekceli :'(
yeahh ! tu laa pic2 kami .. joyah! aku nak ckap hg comel mcm baby hihi :) tp malas nak ckap depan hg stg hg perasan ja lebih HAHA .. besa laa kami suka melawakk ..melawak kasaq ..huehue .. joyah nih pon sukaa ja 

buat aku gelak .ayat yg kluaq dr mulut dia .perghhh spontan buat aku gelak + lawak laa jgak heh .. kami bukan satu skolah tapi kami bole jaa rapat .kenapakah anda tidak boleh ? haha .oke laa ..aku nak update nih .. buat temanku joyah .. ilappchiuu tau :-*  ..

BERAMAH MESRA TAK RUGI PON MALAH MENGUNTUNGKAN (^__^)
okeyy tata ~~ :) 

1 comment: