heyy guys ..thank you for viewing my official page okay .. do follow do talk to my shout box ..tehee ~ im simple girl only .. ''LOVE RED LOVE ME ! LOVE BEAR LOVE ME ! LOVE CAT ALSO LOVE ME .. ~~ .. '' im so crazy of them ..thats all .. ~do not forget to follow me~thank you dear friends .. TiNgGtOnK !

Friday, 23 December 2011

first time pegang ular

Assalamualaikum . 
hyee frenn :) ..aaa penatnyaaaaa !!! .. ekceli aku baru jaa balik dari p bercuti neyy hihi ..alahh 2 hari ja pon . x lama .sebabnya besok hari sabtu ada hal lah :)  .. aku p bercuti nih tempat biasa yg org selalu pergi lahh .. 

cameron highland =) ..wah2 aku baru ja balek dahh nak update belog HAHA .maklum laa aku drive sat jaa td kes x dak lesen hihi *tipu >.<  ..biasa laa kan dah bercuti kt cmron hghland ada apa sangat .. ladang teh 

,strawberi.bunga .sayur2 .. :) .aku p nih dengan fmly aku n bapa saudara aku .so 3 family laa :) .konvoi ney ekceli .weheheu ~ best woahh .. kepada yg x dapat mengikuti percutian neyy .specially to my kakak at uia

.besok buat exam baik2 ya HAHA .,my abang at madinah ..nty balik kita p sama sama heeh .n my cousin faiz ..huhue ..erh malas nak cerita pnjg2 ..jum kitew tgk pic okey .x bnyk sangat ponn .. (^__^)

tiba2 pic ITIK dulu .tgk itik aku miss laa kt some1 mmbe aku hihi :)

yeahh ! strwberi time :D

baru dapat kutip sikit dah snap pic bagai HAHA >,<

muahx siket kt bunga neyy :D

aku suka bunga *tiba2 hihi

lagi !

kura2 neyy besaq gedabak ! .. haa dea slow mcm org tgh tgk pic ney laa ha haa hampa laa
eyh2 hampaa laa yg duk tgk pic nih n baca ney HAHA
*joke

dea suwo aku snap pic dea weyy ! haha

at ladang teh :)

 yahh ! pic sikit jea sebab dalam fone aku .pic byk dalam fone kak aku haha *byk laa sgt :p . thenn nak balik tuh kami singgah kt bukit merah .laketown resort .. tang nih best wehh !! aku dapat pegang ulaq ..mula mula tuh aku mandi dulu dengan kazen aku n kakak aku n mak saudara aku then lepas mandi tuh laa salin2 baju keluar jaa nmpak ulaq .mata aku terbeliak mulut ternganga HAHA .perghh ! aku teringin lama dah nak pgg ulaq  ney last2 dapat jugak hihi ..mula2 tuh ada 'eeeee gelinyaaa' tapi dah lama2 rasa best pulak HAHA .comel pulak ulaq ney aku tgk .aku ingat nak buat aksi mencium ular td haha tp err .. malu pulak sebab ramai duk tgk aku pgg ulaq ney .malu kod  >.<  hihi ..ayah aku pon terkejut weh anak dia pgg ulaq haha .. jum2 tgk pic apabila kirara mula bermanja dengan ular .
chak ! terengg
nama    : ular sawa
umur    : 4 tahun
berat       : 30 kg

time ney aku jerit kuat .abang tuh pon tkot tgk aku pgg ulaq dea HAHA
OKEY laa ..yg tuh jea .. pling best bercuti kali nih .. aku dapat pegang ulaq dengan senyuman dan beraninya HAHA .dah ular tuh xdak bisa .cuba ada bisa .mampos aku nak pegang HAHA .okey laa kawan2 .. jmpa 

lagi dalam episod seterusnya .hihi .daaa ~ enjoy ur day .

NAMPAK SESUATU YANG LUAR BIASA BERANI BERANIKAN DIRI ANDA BUKAN SELALU =)

No comments:

Post a Comment