heyy guys ..thank you for viewing my official page okay .. do follow do talk to my shout box ..tehee ~ im simple girl only .. ''LOVE RED LOVE ME ! LOVE BEAR LOVE ME ! LOVE CAT ALSO LOVE ME .. ~~ .. '' im so crazy of them ..thats all .. ~do not forget to follow me~thank you dear friends .. TiNgGtOnK !

Wednesday, 14 December 2011

PASTI RINDU ! :-(

Assalamualaikum . hey peeps . 
haaa yg nih kali ke2 aku update blog untuk hari nih .hihi kan aku cakap td .. aku ada bnyak sangat2 nak update hee ~. okee , skg nih aku nak update fasal ...........skola aku :) .. okey semalam 13.12.2011 jam 9malam . semua pelajar tingkatan 5 ada jamuan perpisahan . wootts woots dengar jea perpisahan mesti sedih

 en .hemm buat mcm mana .setiap pertemuan pasti ada perpisahan rite ? :) .lepas nih masing2 bawak diri lahh dan susah balik nak berkumpul mcm biasa sebab mesti ada yg busy blablablablaa . okey jamuan semalam makanan ya ampunn !! banyakk terok aku pon xtao nak makan apa .yealaa berpatutan dengan harga rm15 :)

 .kepada yg menjayakan jamuan semalam TAHNIAH weh ! hmpa buat yg terbaik hihi .. tambah2 time slideshow .ya ampunn malu nyaa muka aku (>___<) . haha malu sebab apa ?? biar lah geng2 form 5 2012 jea yg tao haha .. semalam jamuan habis ermmm pkul 10.30 kot n smlam aku ngan nad a.k.a cik lalla stay 

hostel :) hee ~ mesti lahh last untuk stay ngan mmbe kan .huhu .*stay asrama tanpa kebenaran ! HAHA .apa2 aja.beasa la kan . oke lahh malas nak taip pnjg bagai .jum kita saksikannnnn gambar2 yg berjaya diambil secara sengaja atau tidak . ini tidak berkaitan antara hidup ataupon mati .nerghh =.='' tiba2 ayat tuh haha apa2 jaa ..jum2 wattchaaaaa (o__O)




sebelum jamuan . cpak mon2 buat perangai .kis sebagai pujukan HAHA =.=''
kau musyukk syifa !! >__<
with nabihah a.k.a ke....... hehe :) ily :D
yeah ! budak nih senyum dan snap sblum jmuan :)


syifaa dah x melajok dah hihi :)

aku .mak datin dan syifaa :)
mak datin kaya dengan mas daeh semalam :)

YEAHH ! :)

sentiasa sempat nak snap walaupon tengah mkan HAHA

budak nih syiokkk dapat ais batu cmpur .weheheu ~
tgk2 dy qenyih haha :)
ily <3

 oritee ! tuh laa pic2 km.aku x snap byk sangat pon sbb terlupa bwak kmre .huh ! sayangnyaa .hanya guna fone cmra saja huhu apa2 jea laa asaikan ada pic kan huhu . oke lahh lepas jamuan tu enn aku dengan syifaa ada buat satu lagi tugasan terpenting apabila bersama .tapi sygnya nad a.k.a cik lalla x leh join sbb ada

 masalah tertentu :) .sokey dear i faham you ekekekee *sweet pulak .. ehemm nak tao tugasan aku seterusnya ..jum kitaa layari ! bahahaha :p ..snap n snap n snap n menggila ! ..


org buat peace aku buat 1 for 1 malaysia HAHA :)

ehee kami rapat ,hmpa jgn jeles okey :)


eyhh2 nak berpurdah .harap menjadi kenyataan sygs :D

muka mintak penyepak kaki ! =.=''

eheee :) ..

syifaa : tuu depa tgk kitaaaa!!
aku  : aku nmpak jari hg jaa , x nmpak depa pon HAHA
ngeks !

eyhh2 malu ler itew . >__<

kami ada tudung laguni .hmpa ada ? haha

senym laa 22 org hmpaa =.=''

serius kah ?

aku : hyee wak ehem2 ..
syifaa : ehemm bole tahan laa
=.=''

kami suka mcmnih .hmpa jgn boringgg !! :D

heyy2 hye2 ^__^

(^___^)

erkk ??

heee tu laa sedikit sbnyak pic2 tugasan aku dan syifaa .. tp sygnya nad x join ..huhue .. lepas tuh ada lagi tugasan kmi then tugasan seterusnya agak privet dan xbole diupdate hehe .tugasan tersebut melibatkan 

aku..mak datin a.k.a aqeela dan syifaa farhana a.k.a syifa tajima :) .. kmi tdur pkul 4 pg kod hihi .. enjoy laa katakann .lapangg hotak weh :) lapang2 tkot gak reslt nnti hmm .okey lahh nantikan cerita akan diupdate lg seterusnya hihi ..
pyepye tawan2 :D ..take care .assalamualaikum


3 comments:

  1. Amboih, banyaknya gambaq hampa dua aihh. haha :D

    ReplyDelete
  2. HAHA besa lahh xbole nak buad apa dah hihi :)

    ReplyDelete