heyy guys ..thank you for viewing my official page okay .. do follow do talk to my shout box ..tehee ~ im simple girl only .. ''LOVE RED LOVE ME ! LOVE BEAR LOVE ME ! LOVE CAT ALSO LOVE ME .. ~~ .. '' im so crazy of them ..thats all .. ~do not forget to follow me~thank you dear friends .. TiNgGtOnK !

Tuesday, 13 December 2011

peluru sudah habis !!! huarghhh (T__T)

Assalamualaikum . hye peeps :) .
how are you bebeh ? harap2 baik saja okey :) . tereengggggg kirara blinkblink kembali mengupdate belog .dah lama x update nih .sebulan kot *lama laa bg aku .heh . erm yealaa dah busy stdy spm kan ? haha .yg

 FACEBOOK online saja aku xdak pon .hihihi .. *harap percaya . okey lahh .skg nih kepala hotak aku nih lapangg selapang lapangnya haa nah habaq kata kosongg sebab kmren 13.12.2011 aku baru habis 

SPM2011 .hihi .haa aku taw aku antara yg lambat habis .ops ! bukan aku TAPI aku n kawan2 yg ambil sbjek AL QURAN SUNNAH habis kmrin laa .. so last paper nya PQS-PENDIDIKAN QURAN SUNNAH :)  . wahhh leganyaa rasaaaa lepas spm ..hehe lepas nih banyak ouhh plan aku nak buat .harap2 

menjadi laa yer :)  .ehemm tunggu result pulak .aiyaaaaa ! manyak tatoot maa .. hemm . harap dapat cmerlang la :) .. 

nih dia muka dua org suka qenyih .haha *muka syiokk habes spm :)

jangan jeles dengan kami :D

ops ! ada pic pulak haha . ngekk ~ ermm time exam ,kdudukan aku 006 .wahh depan kan ?? org yg ke-6 tuh .ngeh ngehh tp dalam dewan xdak laa depan sangat .. tengah2 okey sebelah pintu .lau xbole jawab .. aku bole menikmati pemandangan MAKMAL ICT kt sblah  =.=''  .. mcm apa lagi kan ? okey .kesah pulak aku .. 

haaa tu laa tempat aku . tuh2 cer usha betoi2 .aku di tempat duduk uh .hmpa jgn duk engat makhuk len lak nahh =.=''
yeahh ! saya bole qenyih lagi :D


time nih stdy perdagangan maybe .aku pon lupe dah hehe ..
macam2 ragam kan apatah lagi yg tengah tuh HAHA :)




depa nih x termakan dgan pujuk rayu kami ntuk bergambar HAHA =.=''
bagus2 stdy smart ^^

hatudiaaa !! untung laa ada org snap time aku kusyuk buat akaun :D
HAHA .
ejen gamat sila hubungi dia :D ehee ~




yeah ! pasti akan  rndu depa nih .geng2 kelas Arab akuh haha :)
  heee tu laa pic kami .ekceli byk lagi tapi xkan aku nah hentam upload semua kot .hamboyyy kemain  -.-''
yeah ! lepas nih mesti rendu depa2 nih .hurmmm .. mesti punya kan rindu kawan2 sekolah :) .babtu aku suka snap banyak2 nanti kalau rendu boleh jenguk pic2 tuh .hihi :)  .

okey laa setakat nih sajaa nak update pon , x banyak sebab banyakk lagi aku nak update lepas nh .nantikan yer .hehe ~ berkaitan dengan tajuk  ''peluru sudah habis !!! huarghhh (T__T)'' haha saja gedik .yealaa 

peperangan sudah tamat !!! yehaaa ~ kepada budak2 spm hadapan harap bersabar dan jangan jeles okey nty hmpa akan rasa jugak :) hie . 
orite ! daaa kawan2 :) enjoy ur days ^__^
Assalamualaikum =)







No comments:

Post a Comment