heyy guys ..thank you for viewing my official page okay .. do follow do talk to my shout box ..tehee ~ im simple girl only .. ''LOVE RED LOVE ME ! LOVE BEAR LOVE ME ! LOVE CAT ALSO LOVE ME .. ~~ .. '' im so crazy of them ..thats all .. ~do not forget to follow me~thank you dear friends .. TiNgGtOnK !

Friday, 13 January 2012

hari yang membuatkan PIPI aku menjadi CEKANG

Assalamualaikum . 

hyee kawan ! .. apa khabar ? hee ~ hari ni hari sabtu .mesti ramai yg hangout kan ? maklum laa cuti sekolah hehe rindu pulak sblom SPM kirara rajinn tersangat2 pergi LIBRARY haha .. 


then sekarang x p dah laa nga tunggu reslut kluar .ouhh men !! kegetaran woahh (>__<) .. okey abaikan pasal tu hehe .skg kirara nak cita kenapa pipi kirara jadi cekang ney haha 


.ekceli kemaren hari jumaat .. saya kesorangan di rumah jado saja ajak laa teman teman saya nadiah aka cik lalla putput bersama syifaa farhana aka syifa tajima putpret mai rumah 


.so depa pon mai laa *haa loghat kedah aku keluaq dah .hee sorry naa aku x leh pisah ngan loghat utara ney heh ..then depa mai uma aku dalam kul 3 mcm tu laa :) .tenkiu kawan sebab teman aku heh .. then sembang2 dan bergosip bagai kami 3 org ,pkul 5 mcm tu kami kluaq laa p makan sebab peqot aku dah berdangdut remix dah .memang lapaq gilaa .kami pedeqaih p nasi ayam depan billion heh .. then duk satt syifa kena balek awai maklum laa 


depa busy lanie haha ..sokey syifaa teruskan usaha gigih anda ! aku sebagai kawan sokong hg ! *muka excited mcm pemimpin negara bg semangat kt rkyat :D  .. tinggai laa aku ngan 


nadiah .kami makan2 then buat mcm restoran tu rumah kami pulak .haha sembang xmaw maw ngan ketot sorang ney haha opss ! >,< hee ~ x sengaja weyy =,=''  . lepas makan tuh 


kami p taman satt saja nak snap pic laa kata kann padahai xleh snap .ada hanjing weyy ! muka cuak teqok haha .. snap 2.3 pic jaa pastu kami belahh .lau x belah stg x pasai anjing yg tolong snap pic kami  =.='' pastu xpa laa then kami pon snap laa kt uma kirarararara 


blinkblinkblinkblink ney haha amboyy byk blink2 naa haha .. entry aku tajok neyy sebabb !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 ... bila aku duk ngan depa2 ney gheja (kerja) gelak jaa .. sampai


 cekang pipi aku gelak punya pasai haha .. sokey2 ! enjoy ur day la katakan haha .jum2 usha pic2 kami sikitt .. snap x tera mana ponn .to my dear syifaa sorry syg awk balek awal so pic kita bersama ehemmm hanya tersimpan di hati awak saja ^_^ .sokey kan ? hehe .. 



muka steady lagi anjig duk melalak kod belakang nuee =='

ney dia nak habaq kt semua org kata dy sedang berusaha gigih meninggikan ketinggiannya :D

aku nak snap pic jalan sebenaq nya tiba2 dy p duk nyanyi lagu negaraku haha :D
lastly snap depan uma aku pon dah ckop HAHA

 tu je lahh hehe .btw aku sayang gila hampa !!! hehe .. duk ngan hmpa memang enjoy terok ahh .hehe oke lahh papai !! Assalamualaikum :)

KAWAN JANGANLAH KITA LUPAKAN :)


1 comment:

  1. padan la cekang pipi nya hehe gelak memnjang :)

    ReplyDelete