heyy guys ..thank you for viewing my official page okay .. do follow do talk to my shout box ..tehee ~ im simple girl only .. ''LOVE RED LOVE ME ! LOVE BEAR LOVE ME ! LOVE CAT ALSO LOVE ME .. ~~ .. '' im so crazy of them ..thats all .. ~do not forget to follow me~thank you dear friends .. TiNgGtOnK !

Wednesday, 1 February 2012

now im 18teen years old 1 februari 2012

Assalamualaikum .
 hye blogger :) .. how are you .. okey rini kirara nk update pasai birthday kirara yg ke-18 .. hehe dah tua dah aku ni >,< ..hehe kmren 1 feb 2012 maka umur aku telah menjejah 18 tahun hehew .. okey lah kmren kami 

p clbrate birthday kt kfc alor star .. tenkiu kepada kawan2 yg sudi mai clbrate sekali nah . syg hmpa smua laa kmren hihik .. and tenkiu to my parents too sbb bg kirara kluar ngan kawan2 kmren n bg duit sikit untuk beli

 kek n blablabla heh .. tenkiu  mak abah :') ..oke lahh aku harap aku buleh berubah mnjadi lebih baik insyaAllah :) .. jum2 kita tgk pic la nah .btw kmren memang enjoy and best gila .balik2 penat tahap cicak terberanakkkkk >,<


hey2 :)

with needa omei omei :)

elok kek nak habis baru teringat ada lilin .haha apadaaa =,=

kek tiramisu buatan sndri oleh rakan maktab mahmud . tenkiu weh ! sanggup buat heeh .sedap woo
dunt judge a cake by its cover kayh ^^ haha

ni kek yg dbuat oleh aku dalam masa 10 minit mcm tu kt kedai haha
tenkiu cik lalla n syifa tajima sbb hmpa tulis mcm tu  =='

antara kwan2 yg join hehe .tengs yaa :)

depa ney saja nk penohkan memory card aku >,< hehee

muka syiok nk potong kek ! haha

eyh2 kmra dari depan lak :)

cik lalla jahad ! suap2 aku buh ising kt pipi .taw jeles pon dengan pipi aku HAHA
*perasan toek =.=''

yeahh ! kami lama kot x hangout sekali heheu loveyou la :)
cik lalla .alyna .syifa.kirara :)
fren forever yaw!

elok kek nk habeh dah baru teringat ada lilin HAHA
apadaaaa =.='

erkk ! >,<

bowling time .hewhewhew :D


okey lah kt aku ada pic2 tu ja hehe .. nk byk lagi smua ada kt cik lalla naa :) .. hehew tenkiu yaa sapa yg join ..  okey lahh nk update ney jee hehe papai ! 
Assalamualaikum  =)

No comments:

Post a Comment