heyy guys ..thank you for viewing my official page okay .. do follow do talk to my shout box ..tehee ~ im simple girl only .. ''LOVE RED LOVE ME ! LOVE BEAR LOVE ME ! LOVE CAT ALSO LOVE ME .. ~~ .. '' im so crazy of them ..thats all .. ~do not forget to follow me~thank you dear friends .. TiNgGtOnK !

Tuesday, 24 April 2012

Inilah kami



Assalamualaikum , haiii berdasarkan gambar diatas . saya bersama cipak putpret haha :D dia comels kan kan :) . okeys . now bukan nk cerita pasai dia comel stg dia kembang seperiuk pulak so agak bahaya . haha . Okeys . kali ni i'll tell you about ............................................. tettt .. >.< about apa pon xtahu laa :) Jum baca ceritanyaa ..

Selasa 24.4.2011 at 5 petang ::
KRINGGG KRINGGGG (phone aku bunyi ) aku tengah tidur baru sahaja hendak melayan mimpi mimpi indah . tetiba handphoneku berbunyi ala alaa loceng rumah menandakan ada orang call aku haha (ayat haprakkkk) abaikan :) . okey then cipak ni laa kacau aku tidoq ! haha . dia kata dalam keadaan suara yg sangat nyaring dan bingitt '' mahan ! weh aku x jadi p penang menager aku blablablablaa ....jum teman aku 
nk beli somethng sat , mak aku suruh ajak hg '' aku pon menjawab '' ouhh ermm okay2 jum2'' aku bangun dengan mata separuh buka *aku tahu mata aku sepet tapi time ni mata aku laggggi sepet haha . bagitahu mak aku '' mak , cipak ajak kluaq p teman dia , mak dia suruh '' mak aku jwab '' haa p la , balik awai jgn lewat sbb sekarang pon dah lwat dah ni '' aku jwab '' iyaa iyaa laaa '' sambil renyih tayang gigi kt mak aku hihik . 

then cipak mai rumah pastu kami pon pi laa . kami pi Giant  .ehem ehemm haha . okey p giant . sedang menaiki escalator tetiba aku ckap '' WEHH KENAPA AKU LUPA '' cipak ckap '' lupa apaa ?? O.o ''  then aku keluarkan handphone aku secara perlahan2 dari beg aku haha cipak pon mengerti dia berkata '' haaa kenapa pulak hg boleh lupaa ? '' hahaha kami gelak . -,-'' nk tahu bnda apa ? haha kami kalau kluar dua org ni x sah la kan tak ada pic yg gila2 . 

err... tak dak laa gila sangat okay biasa2 sahaja . Jum nk tahu benda apa kami buat ?? Apakah aktiviti kami semasa di Giant ?? mari2 . i'll tell you haha . time ni Giant kosong kayh tak dak org ahahahaha*gelak jahat yang baik . mesti hampa semua pening dengan ayat aku kann . entah apa2 lah mahan cerita kt blog dia  >,<  . aku tak reti tulis blog mcm hampa semuwa haha . haih td duk kata nk tahu aktiviti kami tp sampai sekarang duk beletiaq . haha J U M J U M . :DD


hyee saye ade bear

ehh ehh saye pon adeee laa . 2 lagii awk adee 1 jee haha

ehh aku tengah sibuk nih *computer besar sangat * -,-''

saya seorang pemain piano HAHAHA
haiyakkkkkkkk !!!!

eh ehhh ape niii 

atotototo dahaga air yee nah nah minum2 :)


hangbeg style baru . akan datang :D

handbeg , beg makeup , segalanyaa boleh .Akan datang :D
JUM MAIN BADMINTON!!!
JUMMMM !!!!


eshh cipak nih dia nk buat apa pon aku xtaw la nk kata :3 haha

helmet nipis dan selesa :)

helmet baru tahan lasak dan tahan lama :D

KAMI SHARE LOLIPOP BESAR DAN LUTSINAR hahahaha

berus gigi style baru . hampa ada dak ? hahaha

botol air dijadikan handphone . kesian ~~ ehemm (u__u) hahahaha
ada penambahan :D

patung sebenar  haha


cipak kemain syiok naih tidoq atas towel hahaha buat katul puloks >,<

kami ada anak gajah ! hahaha

erhh okey lah yg tu ja mampu tunjuk haha msti hmpa kata ''eshh apa laa depa ni , xdak keja '' hahaha biaq p laa . kami jadi ceni sbb nnti xkan jadi dah sebab semakin dewasa hihihi :)) . 

ENJOY YOUR READING :D 

2 comments:

  1. boleh jadi mode supermarket ney..hehe..juz kidding..da follow u..hope u follow me back..=)

    ReplyDelete