heyy guys ..thank you for viewing my official page okay .. do follow do talk to my shout box ..tehee ~ im simple girl only .. ''LOVE RED LOVE ME ! LOVE BEAR LOVE ME ! LOVE CAT ALSO LOVE ME .. ~~ .. '' im so crazy of them ..thats all .. ~do not forget to follow me~thank you dear friends .. TiNgGtOnK !

Thursday, 2 May 2013

KMK-Sem II - Kelas saya -


Assalamualaikum , 
hyee kawan2 yg membaca blog ini .thanks sbb sudi baca hihihi , Now aku nak cer pasai kelas aku yg sem 2 punyaa , semua ni mesti la kt KMK (Kolej Matrikulasi Kedah) . Alhamdulillah , sem 1 dan sem 2 . geng2 

kelas aku semua sporting2 .bak kata org boleh masuk pala laa kann hahaha . sentiasa happy :) .Now kami semua dah berpisah , tamatlah pengajian di KMK  harap dapat jumpa lagi laa .tsk tskk *okay babak sedih sedikit* sahaja update blog pasai kelas . eheeee tetiba Terindu kann . tudiaa xkan bapa hari dah rindu , 

sakan aih hahaha . Kelas aku ada 15 org semuanya perempuan :) seee perempuan semua kay sbb KMK buat asing kelas laki dan perempuan utk mengelakkan pergaulan bebas katanyaa (^_^) haha . Antara geng2 kelas aku , Intan , Timah , Yana , Cik Yah . Gieeeeee . Alia . Yani .Liza .Hashimah. Fieha. Lakhna . Wafa . Salwa .Madi . yeahh ni lah geng kelas Tutorial aku :) . sem 1 dan 2 kelas aku x berubah tetap A4T3A . :D . best sgt dpt geng mcm depa ni . perghhhh! xde nye nk tension2 . kalau ada yg x reti nk buat , ada yg akan membantu . saling bantu membantu . dan memberi idea .okay . di setiap gambar ada kisah ~ ~ ~ :)


*****MAAF GAMBAR BERSELERAK DAN TAK IKUT SUSUNAN MASA :)

1 kek mewakili birhday semua org dalam kelas haha

nindia ibunda kami , lect akaun yg sporting . lect akaun aku sem 1 dan 2 . dia dah tau perangai aku mcm mna
haha terbaik ! Puan Zainab binti Abdul Rahman :)

tak dpt dah nk masuk kuliah ni >.<

bangga jd org first masuk kuliah! haha :D

puan Zainab dan Gie ! :) , tengok! betapa akrabnya kami eeheee

fatimah Bong Mun , saya , dan cik ida yah (^__^)  *peace !

yeahh ! :D

depa ni nk jd apa ni, contohi aku yg excited nk masuk kelas seterusnya :D

kantoi , aku termasuk sekali depa . pengaruh rakan2 hahaha

duk tunggu lif utk org cacat :D

saya kena kawal depa masuk Lif ni sbb lif ni utk org cacat . so saya kawal depa
HAHAHAHA 

weeee
baju putih : Liza zam zamira , Purple : Yani Nini . sebelah aku : Intan
and lastly hat duk sembunyi belakang aku tu
Timah bong munmun :D 

yeyeahh !

syok dpt paki kot ? =='

cewii !

aaaa terasa bangga ! hahahaha

with madi :)

(^__^)




sir Shah , lect aku sem 1 dan 2 jugak! sporting habiss . terbaik sir   :D

Best + Peace ! :D


okay itu serba sedikit pic2 kenangan dgn depa kelas aku sem2 wuwuwuwuu terasa sebak di dada haha :') . Btw....
 harap dapat berjumpa hampa semuanya lg kay , Jgn pernah sesekali melupakan 'datin' kelas A4T3A hahahahaha .sahabar selamanya tau! :)





No comments:

Post a Comment