heyy guys ..thank you for viewing my official page okay .. do follow do talk to my shout box ..tehee ~ im simple girl only .. ''LOVE RED LOVE ME ! LOVE BEAR LOVE ME ! LOVE CAT ALSO LOVE ME .. ~~ .. '' im so crazy of them ..thats all .. ~do not forget to follow me~thank you dear friends .. TiNgGtOnK !

Monday, 9 December 2013

My New Life

Assalamualaikum , hi blogger . long time no see ya . hehee . ekceli aku dah smbung degree kt Universiti Sultan Zainal Abidin, Gong Badak, Terengganu kos rekabentuk industri teknologi dan kejuruteraan . Alhamdulillah rezeki aku disini dan kos ni . Dari Kedah ke Terengganu. Yeah! mmg aku lari bidang dari akaun ke Industri Design . Alhamdulillah ,sedikit sebanyak aku minat jugak dengan kos ni even aku x ada asas lgsung dalam kos ni . Semoga Allah permudahkan segala urusanku . Sekarang ni tengah musim tengkujuh , so hujan tak berhenti . First time aku alami banjir disini tanpa keluarga tp family tetap dihati hehe .
Di sini aku join dengan Kor-Suksis . mcm2 org ckap pasal kos aku dan suksis . kadang2 buat aku down sikit2 . tp xpa ,ada kawan yg sntiasa faham dan bg semangat dekat aku ..Allah bg mengikut kemampuan kita . So never give up Mahan .! kalau dah minat tu semua tak ada masalah kan ? hehe moga2 Allah permudahkan segala urusan aku .Ameen . kawan2 tolong doakan utk aku jugak okay ? :) tetiba rasa nak menangis tulis post ni HAHAHA rindu kedah rindu family . xpa mahan berkorban sikit :)

with baju gempur -kor-suksis-

classmate :)

mmg kena dengan tempat , i love beach damn much !

dulu satu sekolah ,ingat xjumpa dah .rupanya jumpa balik
hahaha :D Azira






No comments:

Post a Comment